Jag

Jag
Jag...Annelie

söndag 8 augusti 2010

Hur får jag min blogg att synas????

Hur skall man bära sig åt för att få besökare då? Vore ju kul att få lite snurr på min blogg nu när jag äntligen har kommit igång.
Ahja jag får väl ta o söka runt lite här o var efter info. Google e verkligen toppen till att hitta svar på det mesta, ja allt faktiskt! :D
Nu när jag tänker efter...kommer ihåg första gången, alltså ALLRA första gången jag kom i kontakt med Google. Kan inte varit mer än 10 eller nåt sånt. En kompis visade hur det funkade...ooooh vad impade vi var. Satt o sökte runt på hästar o annat som 10åriga tjejer gillar :P
Försökte sedan förklara detta fenomen för min kära mor o far, det gick väl sådär vad jag minns. Men men, dem har fortfarande (16 år senare) svårt att förstå hur det funkar med "det där "gogglä". Mmm, ett fenomen är vad det är. Eller?

2 kommentarer:

  1. Tittar tillbaka.

    Ska bli kul att följa en till som är pysseltokig!

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅH min första kommentar! :D Vad glad jag blir! Tack så mycket för titten!

    SvaraRadera